Isnin, 2 April 2012

MESYUARAT AGUNG DHPP BERJALAN LANCAR

















Mesyuarat Agung DHPP Kota Raja berjalan dengan harmonis dan lancar. Dewan Himpunan Penyokong Pas ( DHPP ) Kota Raja yang mempunyai 22 cawangan di bawahnya telah berjaya menjalankan Mesyuarat Agung nya dengan baik. Ianya di rasmikan ole YB Dr Mariah Mahmud dan majlis penangguhannya disempurnakan oleh Pesuruhjaya Pas Negeri Selangor, YB Dr Abd Rani bin Osman.


YB Dr Rani menjelaskan sejarah Islam sejak dari zaman Rasulullah saw lagi bahawa kerjasama atau perjanjian yang di buat antara golongan Islam dan bukan Islam telah di meterai.


Hanya mereka yang jahil agama dan sejarah Islam sahaja yang cuba melaga-lagakan antara orang Islam dengan bukan Islam dengan cara menaburkan fitnah dan tuduhan jahat.


Islam menentang keras puak-puak yang cuba menyebarkan fitnah ini dan didalam Al--Quran Allah sendiri memberi amaran bahawa akibat buruk yang disebabkan oleh fitnah adalah lebih dahsyat dari membunuh.


Mr Lakhsmanan atau Letchu , selaku Ketua DHPP Negeri Selangor telah di kekalkan sebagai Ketua DHPP di Kota Raja tanpa bertanding.

















Tiada ulasan: