NO.8G,JALAN LIMAU TAMBUN, TAMAN KIYAI RIDZUAN,BATU 7, JALAN MERU,
41050 KLANG SELANGOR DARUL EHSAN
Tel: 03-33934877 Faks: 03-33935877
Isnin, 9 Mei 2011
MENERIMA & MENDENGAR ADUAN RAKYAT
Aktiviti di pejabat Pusat Khidmat Masyarakat DUN Meru. Setiap hari Isnin hingga Rabu mulai jam 9.30 pagi - 5.00ptg. Yb Dr Hj Abd Rani Osman sentiasa sedia untuk berjumpa dan mendengar aduan masalah rakyat di kawasan DUN Meru. Karenah dan gelagat pengadu, sentiasa menguji kesabaran dan kesediaan YB untuk mendengar aduan pengadu. Itu lah peranan sebagai Yang Berkhidmat kepada semua lapisan masyarakat.
Ditubuhkan selepas kemenangan PAS melalui YB Dr Abd Rani Osman sebagai calonnya lewat PRU-12 pada 8 Mac 2008 yang lalu. Pusat ini beroperasi sebagai perantara di antara rakyat dan agensi kerajaan bagi menyalurkan semua bentuk keperluan dan suara rakyat kepada pihak yang bertanggungjawab. Semoga kewujudan pusat ini akan memberi sinar baru kepada harapan rakyat yang mungkin selama ini pudar..
Tiada ulasan:
Catat Ulasan